Moje bilety
Obsługa klienta
Pomoc
Regulamin
O nas
Kontakt
Przewoźnicy
Agencje
05.10.171095

Za kulisami Busfor: jak powstał serwis łączący pasażerów z przewoźnikami

o

W 1962 roku John Kennedy wydzielił cztery podstawowe prawa konsumentów:

  • prawo do informacji
  • prawo do bezpieczeństwa
  • prawo wyboru
  • prawo bycia wysłuchanym

W tym kontekście proponujemy przedstawić ze szczegółami w jaki sposób łączymy przewoźników z pasażerowi, regulując 20000 przejazdów i pomagając Wam szukać wrażeń podczas podróży. Żadnych sekretów wobec naszych użytkowników - zapraszamy na wycieczkę po “fabryce czekolady” Busfor.

Prawo do informacji: klarowny system pracy

1

Serwis Busfor działa na podstawie szczególnego, zabezpieczonego oprogramowania jaką jest technologia GDS - system dystrybucji, rezerwacji i sprzedaży biletów autobusowych.

Jeśli przewoźnik chce sprzedawać bilety online, podłącza się do naszego systemu i umieszcza miejsca autobusowe na sprzedaż. Podłączają się do niego także przystanki i dworce autobusowe wykorzystujące płatność online, dzięki czemu mogą ułatwić zakup biletów, a także podwyższyć jakość swoich usług.

Dalsze informacje dotyczące ilości rejsów i możliwych przejazdach poznasz na dwa sposoby - na stronie internetowej firmy albo przez aplikację dla urządzeń mobilnych.

Busfor nie jest przewoźnikiem, ale dzięki porozumieniom z firmami przewozowymi staramy się wpłynąć na jakość obsługi pasażerów.

Prawo wyboru: różnorodność przewoźników, rejsów i zniżek

2

Ponad 5000 przewoźników jest już podłączonych do systemu GDS, a ich autobusy realizują przejazdy na 20 000 tras w Polsce i Europie. Przy takiej ilości zaproponowanych kierunków możesz wybrać idealny dla Ciebie wariant.

W newsletterach, na blogu i w Facebook załoga Busfor regularnie prowadzi akcje, oferuje zniżki i organizuje konkursy dla subskrybentów, dzięki którym można nie tylko tanio kupić bilet, ale także wygrać podróż.

Prawo do bezpieczeństwa: poufność, możliwość zwrotu biletu

3

Busfor gwarantuje poufność informacji o pasażerze zgodnie z polskim prawem o poufności danych.

W wypadku anulowania przejazdu z winy przewoźnika, zgodnie z regulaminem kupna i sprzedaży biletu nasz serwis gwarantuje 100% zwrotu pieniędzy. Jeśli bilet zwraca sam pasażer, w grę wchodzą warunki dobrowolnego zwrotu według konkretnego przewoźnika o które pasażer poznaje zanim potwierdzi zakup określonego biletu.

Prawo bycia wysłuchanym: całodobowe Biuro Obsługi Klienta

Otworzyliśmy Biuro Obsługi Klienta z myślą o połączeniu się z pasażerami i uważnym słuchaniu zażaleń. Komentuj artykuły na blogu, zostawiaj oceny o przewoźnikach, a także odpowiadaj na wiadomości w newsletterze. Dzięki Tobie możemy podnieść jakość naszych usług.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące nabycia i zwrotu biletów, zwróć się do Biura Obsługi Klienta :)

Dziękujemy, że wybrałeś Busfor. Przyjemnych podróży!

Oferujemy bezpłatne porady w zakresie korzystnych podróży zagranicznych i po Polsce. Chcesz je otrzymywać?

Zapisz się do naszego newslettera, żeby jako pierwszy otrzymywać oferty, nowości i rabaty od BUSFOR

    
183193
subskrybentów