W 1962 roku John Kennedy wydzielił cztery podstawowe prawa konsumentów:
W tym kontekście proponujemy przedstawić ze szczegółami w jaki sposób łączymy przewoźników z pasażerowi, regulując 20000 przejazdów i pomagając Wam szukać wrażeń podczas podróży. Żadnych sekretów wobec naszych użytkowników - zapraszamy na wycieczkę po “fabryce czekolady” Busfor.
Serwis Busfor działa na podstawie szczególnego, zabezpieczonego oprogramowania jaką jest technologia GDS - system dystrybucji, rezerwacji i sprzedaży biletów autobusowych.
Jeśli przewoźnik chce sprzedawać bilety online, podłącza się do naszego systemu i umieszcza miejsca autobusowe na sprzedaż. Podłączają się do niego także przystanki i dworce autobusowe wykorzystujące płatność online, dzięki czemu mogą ułatwić zakup biletów, a także podwyższyć jakość swoich usług.
Dalsze informacje dotyczące ilości rejsów i możliwych przejazdach poznasz na dwa sposoby - na stronie internetowej firmy albo przez aplikację dla urządzeń mobilnych.
Busfor nie jest przewoźnikiem, ale dzięki porozumieniom z firmami przewozowymi staramy się wpłynąć na jakość obsługi pasażerów.
Ponad 5000 przewoźników jest już podłączonych do systemu GDS, a ich autobusy realizują przejazdy na 20 000 tras w Polsce i Europie. Przy takiej ilości zaproponowanych kierunków możesz wybrać idealny dla Ciebie wariant.
W newsletterach, na blogu i w Facebook załoga Busfor regularnie prowadzi akcje, oferuje zniżki i organizuje konkursy dla subskrybentów, dzięki którym można nie tylko tanio kupić bilet, ale także wygrać podróż.
Busfor gwarantuje poufność informacji o pasażerze zgodnie z polskim prawem o poufności danych.
W wypadku anulowania przejazdu z winy przewoźnika, zgodnie z regulaminem kupna i sprzedaży biletu nasz serwis gwarantuje 100% zwrotu pieniędzy. Jeśli bilet zwraca sam pasażer, w grę wchodzą warunki dobrowolnego zwrotu według konkretnego przewoźnika o które pasażer poznaje zanim potwierdzi zakup określonego biletu.
Otworzyliśmy Biuro Obsługi Klienta z myślą o połączeniu się z pasażerami i uważnym słuchaniu zażaleń. Komentuj artykuły na blogu, zostawiaj oceny o przewoźnikach, a także odpowiadaj na wiadomości w newsletterze. Dzięki Tobie możemy podnieść jakość naszych usług.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące nabycia i zwrotu biletów, zwróć się do Biura Obsługi Klienta :)
Udostępnij
Zapisz się do naszego newslettera, żeby jako pierwszy otrzymywać oferty, nowości i rabaty od BUSFOR