Moje bilety
Obsługa klienta
Pomoc
Regulamin
O nas
Kontakt
Przewoźnicy
Agencje

Pomoc

Wstecz

  1. Żeby dowiedzieć się o połączeniu, co cię interesuje , czy kierunku, dość prosto skorzystać sie forma wyszukiwania na głównej stronie naszej strony internetowej.

    Wpisz punkt odjazdu i przyjazdu, a także pożądana data wyjazdu i ilość pasażerów i naciśnij przycisk “Znaleźć bilet”.

    Przedstawimy ci listę wszystkich istniejących połączeń według wybranego kierunku z wskazaniem ceny i rankingu przewoznika. Mozesz dokladnie zapoznac sie z rozkładem i wybrać odpowiednie połączenie.

    Jeśli na potrzbna date nie będzie wolnych miejsc czy kursów , strona internetowa będzie proponować sprawdzić na najbliższą date czy alternatywny punkt odjazdu.


  2. Informacja o połączeniu, która wyświetlona na naszej stronie internetowej w rozkładzie przejazdów i wskazana na Państwa biletach, - aktualna i nadana przewoźnikiem.

    Niestety , nie możemy w całości wykluczyć sytuacje skasowania przejazdów z niezależnych od nas powodów , ale w tym przypadku, skontaktujemy się z Państwem jak tylko Przewoźnik poinformuje nas i uprzedzamy o jakichkolwiek zmianach dotyczących przejazdu.

    Dodatkowa informacje odnosnie przejazdu, numer autobusu czy szczegoly trasy zawsze mozna dowiedziec sie bezpośrednio u przewoźnika, kontaktując pod numery podane na bilecie.


  3. Jeśli bilet na kurs , co Państwa interesuje, już wyświetlony na stronie internetowej przy poszukiwaniu, można zarezerwować i opłacić za niego jednym z wygodnych dla Państwa sposobow, ktore beda zaproponowane po ukończeniu rezerwacji.

    Zazwyczaj, przewoźnicy sprzedają na regularne przejazdy za miesiąc naprzód i można wcześniej kupić bilet.


  4. Średni czas w drodze, informacja o przystankach i oczekiwany czas przyjazdu do końcowego punktu trasy wyświetla się na naszej stronie internetowej w rozkładzie przejazdów i zawsze wskazany na biletach.

    Niestety, w całości są niewykluczone sytuacji nieprzewidzianych zwłok przyjazdu autobusu w zwiazku z sytuacja na drodze, przekroczeniem państwowych granic czy technicznymi problemami, które niemożliwie przewidzieć, tak ze polecamy zakładać dodatkowy czas w podróży i nie planować przesiadkę na inny przejazd czy rodzaj transportu mniej niz przez 2 godzine przy liniach wewnętrznych i mniej niż przez 8 godzin przy międzynarodowych połączeniach.


  5. Informacja o dostępnych w autobusie serwisach, przekazana nam przewoźnikiem, jest wskazana na naszej stronie internetowej w momencie zakupu biletu.

    Dodatkowe dane o uslugach zawsze mozna uscislic kontaktujac bezposrednio z przewoznikiem pod numery podane na bilecie.


  6. Przewoźnik ma prawo reglamentować reguły przewozu zwierze w autobusach na swoich liniach, tak ze uprzejmie polecamy i prosimy uściślić informacje o przewozie zwierze kontaktując bezpośrednio z Przewoźnikiem, pod numery podane na bilecie.

    Przy planowaniu podróży z zwierzeciem, polecamy zawczasu przygotować weterynaryjny dowód osobisty z notatkami o zrobionych szczepieniach, zaświadczenie o stanie zdrowia zwierzęcia, przenośna torba czy klatkę z głuchym dnem, a także zabezpieczyć obecność czystej pitnej wody.


  7. Informacje o warunkach przewozu bagażu na konkretnych połączeniach zawsze można uściślić kontaktując z przewoźnikiem, pod numery podane na bilecie.

    Prosimy o zwrócenie uwagi, że przewoźnik ma pełne prawo odmówić pasażerowi autobusu w przewozie ręcznego bagażu czy bagażu, jeśli ten bagaż będzie przeszkadzać przejściu w transporcie innym pasażerom, albo nie odpowiada ilości i rozmiarom.


  8. Niestety, obecnie nie mamy możliwości załatwić formalnie rabat według dokumentu ulgowego, ale dokładamy sił , żeby w najbliższym czasie potrafiliscie Panstwo skorzystac się ta usługa i mialy mozliwosc kupic bilety ulgowe na naszej stronie internetowej.


  9. W rozkładzie i informacji o połączeniach wskazujemy całą trasę i przystanki, które przekazuje nam przewoźnik.

    Prosimy zwrócić uwagę, że tylko przewoźnik reguluje trasę i przystanki, a także wyznacza możliwość wsiadania i wysiadania poza wskazanych punktach trasy.

    Dodatkowe pytania o przystankach czy uściślenie trasy można dowiedzieć się kontaktując z przewoźnikiem pod numery które są podane na bilecie.


  10. Średni czas na przechodzenie granicznej kontroli na międzynarodowych połączeniach jest policzony łącznie z czasem trwania podróży który jest wskazany na naszej stronie internetowej i w biletach.

    Prosimy zwrócić uwagę, że procedura przekroczenia granicy i przechodzenie kontroli służby celnej reglamentują się tylko odpowiednimi organami państwowymi i mogą zająć dodatkowy czas.

    Niestety , firma Busfor i Przewoźnik nie maja mozliwosci przyspieszyć proces przekroczenia granicy czy wpłynąć na szybkość sprawdzenia kontroli służby celnej.

    Uprzejmie rekomendujemy zawczasu zapoznać się z regulami przecięcia kontroli granicznej , jeśli wybrałeś międzynarodowy kurs, a także przygotować wszystkie konieczne dokumenty.

    Listę dokumentów i inne pytania o procedurze i terminach przekroczenia granicy można dodatkowo uściślić kontaktując ze służbą kontroli celnej konkretnego państwa.


  11. Firma Busfor nie nadaje usług z przekazania paczek i nie ponosi odpowiedzialności za Państwa indywidualne umowy z przewoźnikiem.


  12. Na naszej stronie internetowej wyświetlone wszystkie aktualne połączenia z obecnością miejsc na konkretną datę i ilość pasażerów.

    Cały czas pracujemy nad zwiększeniem ilości kierunków i podłączaniem nowych Przewoźników z różnymi liniami.

    Zapraszamy do nas ponownie i, być może, bilety na kierunek, co Państwa interesuje , już pojawi się w sprzedaży.


  13. Podczas wsiadania do autokaru należy mieć przy sobie dowód osobisty i bilet wydrukowany. Twoje dane w dowodzie osobistym i bilecie muszą w całości zbiegać się.

    Brak jednego z powyższych warunków czy brak innego dokumentu, co potwierdza tożsamość osoby, nie mamy możliwości gwarantować pasażerowi udane wsiadania do autokaru, a Przewoźnik ma pełne prawo odmówić w podróży.


  14. Uważnie zapoznaj się z informacją na bilecie; w pewnych przypadkach, Przewoźnik wskazuje konieczny czas, za który należy przyjechać na miejsce odjazdu autokaru i odznaczyć się.

    W innych przypadkach, rekomendujemy przyjechać za adresem wskazanym na bilecie minimum za godzinę do wyjazdu.


  15. Wszystkie informacje o połączeniu , włącznie dokładny adres wyjazdu, który przekazuje nam Przewoźnik, jest wskazana na stronie internetowej w rozkładzie przejazdów i zawsze podana na bilecie.

    Dodatkowe punkty orientacyjne czy uściślenie geolokacji zawsze można uściślić dzwoniąc pod numer kontaktowy do Przewoźnika, wskazanym w bilecie.


  16. Prosimy o zwrócenie uwagi, wydrukowany bilet jest niezbędnym warunkiem dla udanego wsiadania do autokaru.

    Wielu przewoźników wciąż wymaga okazania wydrukowanego biletu przy wejściu na pokład autobusu. Bardzo prosimy Cię o przygotowanie się na taką ewentualność i gotowość na okazanie wydrukowanego biletu.

    Niestety , nie możemy gwarantować Państwu wsiadanie do autokaru bez biletu wydrukowanego, a przewoźnik ma prawo odmówić pasażerowi.


  17. Żeby zarezerwować bilet, trzeba:

    • Wybrać potrzebny kurs w żądanym kierunku, wykorzystując sie forma wyszukiwania na głównej stronie naszej strony internetowej.
    • Wypełnić i sprawdzić wszystkie dane pasażerów
    • Zapoznać się z warunkami zwrotu i publiczną ofertą
    • Wprowadzić prawidłowy numer telefonu, żeby potem zalogować się w “Moje bilety”
    • Wprowadzić prawidłowy adres mailowy, na który wyślemy bilety
    • Nacisnąć przycisk “Zapłać” i wybrać wygodny sposób opłaty.

    Prosimy o zwrócenie uwagi, każda rezerwacja ma ograniczony termin, do którego ją należy spłacić dopóki automatycznie nie zostanie anulowana.

    Bilety będą wygenerowane i aktualne od razu jak tylko opłata za rezerwacje będzie uzyskana.


  18. Wolny wybór miejsc oznacza, że na tym połączeniu Przewoźnik ograniczył wybór konkretnego miejsca i twoje miejsce w autokarze będzie ustalono na miejscu przez kierowcę.

    Zalecamy Państwa przychodzić wcześniej przed wyjazdem.

    Jeśli Przewoźnik udostępnił możliwość wybrać konkretne miejsce w autobusie, to podczas rezerwacji i naciśnięciu przycisku “Wybór miejsca”, Państwu będzie pokazany schemat autobusu z wskazaniem wolnych miejsc.


  19. Na naszej stronie internetowej są przedstawione jak krajowe połączenia, tak i międzynarodowe kierunki różnych krajów. Sprawdzić rozkład czy istnienie połączenia , co Państwa interesuje , można wykorzystując sie forma wyszukiwania na głównej stronie naszej strony internetowej.

    Przed kupnem biletów na międzynarodowe połączenia uprzejmie rekomendujemy zapoznać się z wymogami przejść granicznych między państwami po wybranej trasie i przygotować wszystkie konieczne dokumenty.


  20. Zapłacić za bilet można od razu po ukończeniu rezerwacji, za pomocą karty płatniczej MasterCard czy Visa, a także skorzystać się innym wygodnym dla Państwa sposobem z tych, które będą zaproponowane stroną internetową po formowaniu zamówienia.

    Po ukończeniu opłaty rezerwacji , wygenerowane bilety będą automatycznie wysłane na adres mailowy , który był podany podczas tworzenia zamówienia , a także są dostępne dla pobrania przez “Moje bilety”.


  21. Edycja osobowych danych pasażerów w bilecie czy wnoszenie poprawek nie jest możliwe,więc gorąco prosimy uważnie sprawdzać wypełnione dane wszystkich pasażerów przed opłatą biletu.

    Jeśli w bilecie są błędy drukarskie czy błąd, nie możemy zagwarantować udane wsiadanie do autokaru , ponieważ Przewoźnik ma prawo odmówić w przewozie według nieprawidłowych danych pasażera, toż rekomendujemy dokonać zwrotu biletu i ponownie dokonać rezerwacji z poprawnymi danymi.

    Przed wysłaniem wniosku o zwrot biletu , prosimy, zapoznać się warunkami zwrotu Państwa biletu.


  22. Dowiedzieć się o zniżkach, promocjach, można wykorzystując się rozdział “Blog”, gdzie wszystkie promocje przedstawione w dolnej części głównej strony internetowej.

    Ponadto, aby otrzymywać informacje o nadchodzących promocjach, dość zasubskrybować się na aktualizacji od naszej firmy.


  23. Jeśli wprowadzony kod rabatowy nie działa na stronie, system wyświetla informacje o błędzie.

    Polecamy:

    • Przeczytaj uważnie warunki korzystania z rabatu, przedstawione w mailu z kodem promocyjnym;
    • Sprawdź poprawność wpisania kodu promocyjnego (bez spacji i dodatkowych znaków)

  24. Możesz zwrócić bilet dwoma sposobami:

    Sposob 1: Wyślij wniosek za pośrednictwem swojego konta przez “Moje bilety”

    Aby to zrobić, potrzebujesz:

    • przejdź do sekcji “Moje bilety”;
    • wybierz bilet do zwrotu i kliknij przycisk “Zwróć bilet”; podać prawidłowy powód zwrotu biletów i potwierdzić zgłoszenie za pomocą przycisku “Zwrot biletu”.

    Nasi specjaliści rozpatrzą wniosek w ciągu 1-10 dni, a decyzja zostanie wysłana na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia, a także będzie dostępna w zakładce “Moje bilety” na naszej stronie internetowej Busfor.

    Sposob 2: Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz wejść do sekcji** “Moje bilety”**, możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy, klikając na link z mailu z biletami, które zostały wysłane na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.


  25. Kwota zwrotu zależy od warunków Przewoźnika oraz od czasu pozostałego przed wyjazdem.

    Warunki zwrotu biletu są dostępne i są wskazane na stronie internetowej podczas dokonania rezerwacji, a także są duplikowane na dole w biletach.

    Przed przesłaniem prośby o zwrot zalecamy o zapoznaniu się z warunkami.

    Przetworzymy Twoje zgłoszenie w ciągu 1-10 dni.

    Aby sprawdzić status zgłoszenia, możesz przejść do zakładki “Moje bilety”.


  26. Niestety, w tej chwili edycja czasu lub daty podróży;przeniesienie wyjazdu na inny dzień lub zmiana wybranych miejsc po zapłaceniu za bilety jest niemożliwa.

    W większości przypadków możesz dokonać zwrotu pieniędzy przed wyjazdem i wybrać nowe bilety na inny czas lub datę.

    Przed wysłaniem wniosku o zwrot biletu uważnie przeczytaj warunki przewoźnika wskazane na bilecie.


  27. Jeśli spóźnisz się na przejazd, przeczytaj uważnie warunki zwrotu wskazane na bilecie.

    Niektórzy przewoźnicy pozwalają na zwrócenie biletu po rozpoczęciu przejazdu i zwrot części wartości biletu.

    Jeśli jest dostępny warunek, postępuj zgodnie z instrukcja “Jak dokonać zwrotu”.


  28. W przypadku odwołania przejazdu przez przewoźnika, otrzymasz wiadomość SMS z wyprzedzeniem na numer telefonu podany w momencie rezerwacji.Dlatego bardzo ważne jest podanie prawidłowego numeru telefonu komórkowego, abyśmy mogli powiadomić Cię o zmianach lub potwierdzić płatność biletów.

    Jeśli przyjedziesz na miejsce odjazdu i nie możesz znaleźć autokaru, skontaktuj się z przewoźnikiem w kontaktach wymienionych na bilecie, być może autokar nie został jeszcze zgłoszony na dworcu lub platforma została zmieniona.

    Przypominamy, że w przypadku jakichkolwiek problemów związanych z podróżą zawsze można skontaktować się z obsługą klienta, pozostawiając reklamację z opisanym problemem w obszarze osobistym, który zostanie przetworzony przez naszych specjalistów.


  29. Jeśli będziesz miał problemy w trakcie podróży lub nie możesz skorzystać z biletu, poinformuj nas o tym, używając swojego konta.

    Możesz zostawić reklamacje z powodu “Inne” i szczegółowo opisać problem.

    Nasi specjaliści rozpatrzą Twoje zgłoszenie i przekażą odpowiedź od przewoźnika na tą sytuację.


  30. Po podróży e-mail z formularzem oceny podróży zostanie wysłany e-mailem, który został wskazany w momencie rezerwacji. Możesz wystawić opinię i ocenić przewoźnika.

    Na podstawie każdej opinii generowana jest ocena, która będzie wyświetlona na stronie i aby pomóc Państwu wybrać najbardziej porządnego przewoźnika.

Nie znalazłeś odpowiedź?
Odwołaj się do infolinii BUSFOR
Oferujemy bezpłatne porady w zakresie korzystnych podróży zagranicznych i po Polsce. Chcesz je otrzymywać?

Zapisz się do naszego newslettera, żeby jako pierwszy otrzymywać oferty, nowości i rabaty od BUSFOR

    
183193
subskrybentów