Moje bilety
Obsługa klienta
Pomoc
Regulamin
O nas
Kontakt
Przewoźnicy
Agencje

Pomoc

Wstecz

  1. Użyj głównej wyszukiwarki. Wpisz w polu wyszukiwania miasto wyjazdu, miasto przyjazdu, datę wyjazdu oraz liczbę pasażerów, a następnie kliknij przycisk “Rozkład jazdy i ceny”. Po przetworzeniu prośby strona wyświetli rozkład jazdy wszystkich dostępnych autobusów oraz ceny biletów. Jeśli na określony dzień nie ma autobusów, system wyświetli następny dzień, w którym są dostępne przejazdy.


  2. Zapłacić za bilet autobusowy można za pomocą kart Visa i MasterCard, a także przelewem bankowym oraz w inny sposób oferowany przez naszego partnera PayU. Bilet można pobrać od razu po dokonaniu płatności w zakładce "Moje bilety". Bilet otrzymasz również na podany adres e-mail.


  3. Serwis internetowy Busfor.pl nie udziela długoterminowej rezerwacji biletów.


  4. Kontakt z kierowcą jest możliwy tylko po dokonaniu zakupu biletów. Na bilecie są podane dane kontaktowe przewoźnika lub dyspozytora. Możesz również skontaktować się z naszym zespołem wsparcia klienta pod telefonem +48 (22) 307 7104, +48 (22) 307 7104, albo poprzez e-mail: help@busfor.pl


  5. Sprawdzając dostępne kursy dla określonej daty, zobaczysz obok każdego z nich napis “Szczegóły”. Kliknij na niego, aby wyświetlić informacje o marce oraz modelu autobusu, a także dostępnych dodatkowych usługach. Jednak w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych przewoźnik zastrzega sobie prawo do wymiany pojazdu.


  6. Na stronie Busfor.pl stale działają rabaty nawet do 90 procent, a także występują regularne wyprzedaże biletów nawet od 10 zł.


  7. W bagażniku autobusu zazwyczaj jest bezpłatne miejsce na bagaż o wadze do 25 kg i objętości 60x60x40 cm. Bagaż ręczny, który nie przekracza 5 kg, możesz przewozić bezpłatnie. Dla bagażu ponadgabarytowego każdy przewoźnik ma własne warunki. Aby uzyskać bardziej precyzyjną odpowiedź, najlepiej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: help@busfor.pl.


  8. Z reguły autobusy odjeżdżają zgodnie z rozkładem, ale w przypadku spóźnienia możesz zadzwonić do kierowcy pod numer wskazany na bilecie, aby spróbować rozwiązać ten problem w trybie indywidualnym.


  9. Kwestia ta powinna być omówiona z przewoźnikiem w trybie indywidualnym. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta poprzez email: help@busfor.pl lub telefonicznie +48 (22) 307 7104, +48 (22) 307 7104. Nasi pracownicy skontaktują się z przewoźnikiem.


  10. Zwrot środków odbywa się według warunków przewoźnika. Każdy przewoźnik ma swoje warunki zwrotu środków, dlatego okres oczekiwania na zwrot może się różnić. Jeżeli po upływie 30 dni od daty złożenia wniosku środki nie zostały zwrócone, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta poprzez e-mail: help@busfor.pl.


  11. Obowiązkowe ubezpieczenie jest wliczone w cenę biletu i jest ważne podczas podróży autobusem.


  12. Państwa uwagi oraz propozycje można wysyłać na adres e-mail działu obsługi klienta: help@busfor.pl.


  13. Tą kwestie nasi fachowcy uściślają u przewoźnika w trybie indywidualnym. Proszę skontaktować się z obsługą klienta telefonicznie: +48 (22) 307 7104, +48 (22) 307 7104, albo poprzez e-mail: help@busfor.pl.


  14. Data wyjazdu nie może być zmieniona. Jeśli zmieniłeś plany i wyjazd został przeniesiony na inny dzień, należy zwrócić bilet i kupić nowy. Aby dowiedzieć się, jak otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet zobacz punkt 4.


  15. Podczas wsiadania do autobusu należy obowiązkowo pokazać wydrukowany bilet.


  16. Nie świadczymy takich usług.


  17. Nie ma takiej możliwości. Bilet na kurs trzeba rezerwować online i opłacić jednym ze sposobów: kartą bankową lub przelewem bankowym. Szczegółowe informacje na temat sposobów płatności opisane zostały w punkcie 2.

Nie znalazłeś odpowiedź?
Odwołaj się do infolinii BUSFOR
Oferujemy bezpłatne porady w zakresie korzystnych podróży zagranicznych i po Polsce. Chcesz je otrzymywać?

Zapisz się do naszego newslettera, żeby jako pierwszy otrzymywać oferty, nowości i rabaty od BUSFOR

    
183193
subskrybentów