logo
Obsługa klienta
PL

FAQ

Rezerwacja i zakup biletów

Bilety Ulgowe

W tej chwili Busfor nie dysponuje biletami ulgowymi. Jednakże staramy się, żeby taka opcja pojawiła się na naszej stronie w najbliższym czasie.

Przejście graniczne

Średni czas potrzebny na pokonanie trasy, został obliczony z uwzględnieniem postoju na granicy.

Pamiętaj, że podczas niektórych przejazdów zagranicznych, kontrola służby celnej może zająć dodatkowy czas. Przewoźnik i Busfor nie mają wpływu na czas przekroczenia granicy i szybkość kontroli granicznej. Pamiętaj, żeby przed przejazdem zagranicznym zabrać ze sobą wszystkie potrzebne dokumenty.

Konkretny wykaz dokumentów oraz inne informacje o procedurze przekraczania granic państw, możesz uzyskać kontaktując się ze służbą kontroli celnej konkretnego państwa.

Przekazywanie przesyłek i paczek

Firma Busfor nie świadczy usług przekazywania paczek i przesyłek, a także nie ponosi żadnej odpowiedzialności za Państwa indywidualne ustalenia z przewoźnikiem.

Czy można nie drukować bilet

Posiadanie wydrukowanego biletu jest niezbędne aby wejść na pokład autobusu.

Nie dotyczy to kursów oznaczonych na naszej stronie jako “Mobilny bilet”. W przypadku tych kursów przewoźnicy zezwalają na okazanie biletu na ekranie urządzenia mobilnego. Posiadanie przy sobie biletu jest obowiązkowe. Jeśli nie będziesz w stanie przedstawić biletu w wersji elektornicznej, kierowca może odmówić ci wejścia do autobusu.

Jeśli dany kurs nie ma oznaczenia “Mobilny bilet”, oznacza to, że obowiązkowe jest wydrukowanie biletu. W przypadku jego braku kierowca może odmówić pasażerowi wejścia na pokład autobusu.

Jak zarezerwować bilet

Żeby zarezerwować bilet, trzeba:

  • Wybrać potrzebny kurs w żądanym kierunku, wykorzystując sie forma wyszukiwania na głównej stronie naszej strony internetowej.
  • Wypełnić i sprawdzić wszystkie dane pasażerów
  • Zapoznać się z warunkami zwrotu i publiczną ofertą
  • Wprowadzić prawidłowy numer telefonu, żeby potem zalogować się w “Moje bilety”
  • Wprowadzić prawidłowy adres mailowy, na który wyślemy bilety
  • Nacisnąć przycisk “Zapłać” i wybrać wygodny sposób opłaty.

Prosimy o zwrócenie uwagi, każda rezerwacja ma ograniczony termin, do którego ją należy spłacić dopóki automatycznie nie zostanie anulowana.

Bilety będą wygenerowane i aktualne od razu jak tylko opłata za rezerwacje będzie uzyskana.

Swobodny wybór miejsc. Jak wybrać miejsce

Swobodny wybór miejsc oznacza, że podczas tego kursu przewoźnik ograniczył możliwość wyboru konkretnego miejsca. Możesz nadal wybrać dogodne miejsce ale dopiero podczas wsiadania do autobusu.

Pamiętaj, żeby wybrać pożądane miejsce, proponujemy przyjść odpowiednio wcześniej przed odjazdem.

Jeśli przewoźnik udostępnił możliwość wyboru miejsc podczas rezerwacji, wówczas podczas rezerwacji po naciśnięciu przycisku “Wybór miejsca”, możesz wybrać swoje miejsce z przedstawionego schematu autobusu.

Połączenia międzynarodowe

Na naszej stronie internetowej znajdziesz zarówno krajowe połączenia, jak i połączenia międzynarodowe do wielu krajów. Aby sprawdzić interesujący kierunek, wystarczy skorzystać z głownej wyszukiwarki na naszej stronie.

Przed zakupem biletów na międzynarodową podróż, pamiętaj o zapoznaniu się z zasadami obowiązującymi na przejściach granicznych między państwami na wybranej trasie. Pamiętaj o zabraniu niezbędnych dokumentów!

W jaki sposób mogę zapłacić i pobrać bilety

Płatności możesz dokonać od razu po ukończeniu rezerwacji. W tym celu możesz skorzystać z karty płatniczej Visa lub MasterCard, a także z innych dogodnych form płatności, jak np. PayU.

Po zakończeniu płatności, Twoje bilety zostaną automatycznie wygenerowane i przesłane na adres mailowy, który podałeś podczas zamówienia. Bilety znajdziesz także w zakładce “Moje konto” na górze strony.

Czy są dostępne zniżki lub promocje

Aby sprawdzić aktualne promocje, skorzystaj z zakładki “Blog”, następnie udaj się do dolnej sekcji strony, w której znajdziesz wszystkie aktualności i zniżki.

Dodatkowo, aby otrzymywać informacje dotyczące promocji, zapisz się do naszego newslettera na stronie głównej.

Niedziałający kod promocyjny

Jeżeli Twój kod promocyjny nie działa, wówczas zobaczysz informację dotyczącą błędu. Przeczytaj uważnie warunki promocji, które zawsze załączamy w e-mailach z kodami rabatowymi. Upewnij się, że wprowadzony kod jest poprawny - bez spacji i znaków specjalnych.

Wystawianie opinii na temat podróży i przewoźnika

Po zakończeniu podróży, otrzymasz od nas e-mail z formularzem oceny podróży na adres, który został podany podczas rezerwacji. Możesz wystawić opinię i ocenę przewoźnikowi.

Na podstawie każdej opinii generujemy ocenę, dzięki której inni użytkownicy będą mogli zobaczyć ranking najlepszych przewoźników w Busfor.

Co jest voucher

Voucher - typ dokumentu, który pasażer otrzymuje po dokonaniu płatności za bilet. Istnieją dwa rodzaje voucherów - zamienny i niezamienny.

Voucher zamienny czyli dokument, który należy wymienić na bilet w kasie dworca autobusowego.

Voucher niezamienny to taki rodzaj vouchera, którego nie trzeba wymieniać na bilet. Należy go tylko wydrukować i przedstawić kierowcy bezpośrednio podczas wsiadania do autokaru.

Na blankiecie vouchera, który otrzymasz po płatności, znajdziesz informację dotyczącą tego, czy powinieneś go wymienić w kasie czy nie. Tę informację znajdziesz na górnej części vouchera. Przypominamy, że bez względu na rodzaj vouchera, musisz mieć go ze sobą w formie papierowej.