logo
Obsługa klienta
PL

FAQ

Połączenia i autobusy

Rozkład połączeń autobusowych

Aby dowiedzieć się więcej na temat konkretnego przejazdu lub połączenia, skorzystaj z naszej wyszukiwarki na stronie głównej. Wybierz miejsce początkowe i docelowe Twojej podróży, a następnie wskaż datę i liczbę podróżujących. Następnie kliknij “Znajdź bilet”.

W ten sposób zobaczysz listę wszystkich dostępnych połączeń we wskazanym kierunku. Pokażemy Ci także ceny i ranking naszych przewoźników. Możesz własnoręcznie wybrać najbardziej odpowiedni wariant podróży!

Jeśli nie znajdziesz dostępnych połączeń we wskazanym dniu, wtedy nasza wyszukiwarka zaproponuje Ci alternatywną datę lub inny przystanek początkowy.

Czy wybrany kurs na pewno się odbędzie

Wszystkie informacje, którymi dysponujemy na temat danego przejazdu, otrzymujemy bezpośrednio od przewoźnika.

W związku z tym, nie możemy całkowicie wykluczyć sytuacji anulowania przejazdu z przyczyn niezależnych od nas. Jednocześnie zapewniamy, że zostaniesz natychmiastowo powiadomiony przez nas o ewentualnych zmianach - jak tylko otrzymamy taką informację od przewoźnika.

Pamiętaj, że wszelkie dodatkowe informacje dotyczące przejazdu, szczegółów trasy oraz pojazdu możesz uzyskać bezpośrednio u przewoźnika. Numer kontaktowy znajdziesz na swoim bilecie.

Ile czasu przed podróżą powinienem kupić bilet

Jeżeli wybrany bilet został znaleziony na stronie wyników wyszukiwania, wówczas możesz dokonać rezerwacji i płatności w dogodny dla siebie sposób. Standardowo większość przejazdów jest dostępna najpóźniej na miesiąc przed datą podróży, zatem bez problemów możesz zakupić bilet odpowiednio wcześniej.

Jak mogę obliczyć przybliżony czas przejazdu i godzinę dotarcia do celu

Średni czas podróży, informacja o przystankach oraz przybliżona godzina dotarcia do celu jest dostępna na naszej stronie internetowej, a także umieszczona na bilecie.

Nie możemy całkowicie wykluczyć nieprzewidzianych opóźnień w związku z ruchem drogowym, oczekiwaniem na przejazd przez punkty graniczne lub nagłe awarie. Proponujemy uwzględnić powyższe sytuacje podczas planowania przesiadek.

Warto zwrócić uwagę, że przy części podróży zagranicznych (np. Ukraina, Białoruś) czas oczekiwania na granicy może wynosić nawet do kilku godzin.

Jak będzie wyglądać autobus?

Wszystkie informacje dotyczące adresu i miejsca wyjazdu, które otrzymaliśmy od przewoźnika, znajdziesz na stronie internetowej i na swoim bilecie.

Nasi przewoźnicy dysponują różnorodną flotą pojazdów. Jednakże, nie jesteśmy w stanie dokładnie określić konkretnego modelu, a także dodatkowych udogodnień w trakcie podróży. Informacja dotycząca udogodnień jest dostępna na stronie podczas wyboru biletu. Dodatkowe informacje, których nie uwzględniliśmy na stronie, możesz uzyskać kontaktując się bezpośrednio z przewoźnikiem pod numerem podanym na Twoim bilecie.

Przewóz zwierząt

Kwestie przewozu zwierząt są zależne od indywidualnych zasad każdego z przewoźników. Prosimy o skontaktowanie się bezpośrednio z przewoźnikiem pod numerem podanym na bilecie, w celu uzyskania odpowiedniej informacji.

Pamiętaj, żeby podróżując ze zwierzęciem, zabrać ze sobą aktualne dokumenty Twojego podopiecznego, a także odpowiedni transporter. Przy dłuższych podróżach nie zapomnij o jedzeniu oraz wodzie.

Przewóz bagażu

Informacje dotyczące warunków przewozu bagażu możesz uzyskać kontaktując się z przewoźnikiem, pod numerem podanym na bilecie.

Pamiętaj, że przewoźnik ma prawo odmówić przewozu bagażu, który utrudnia innym pasażerom poruszanie się po autobusie lub nie spełnia warunków dotyczących ilości i rozmiaru bagażu.

Trasa i przystanki

W rozkładzie i informacji o połączeniach wskazujemy całą trasę i przystanki, które przekazuje nam przewoźnik.

Prosimy zwrócić uwagę, że tylko przewoźnik reguluje trasę i przystanki, a także wyznacza możliwość wsiadania i wysiadania poza wskazanych punktach trasy.

Dodatkowe pytania o przystankach czy uściślenie trasy można dowiedzieć się kontaktując z przewoźnikiem pod numery które są podane na bilecie.

Jeżeli nie znalazłeś swojego połączenia

Na naszej stronie internetowej znajdziesz wszystkie dostępne połączenia z dostępnymi miejscami w wybranym terminie oraz liczbę pasażerów.

Nieustannie pracujemy nad zwiększeniem liczby dostępnych kierunków i udostępnieniem naszym klientom oferty nowych przewoźników.

Zapraszamy ponownie na naszą stronę za jakiś czas - być może wówczas znajdziesz już kierunek, którego nie udało nam się zaproponować tym razem!

Czego potrzebujesz podczas wsiadania do autokaru

Podczas wsiadania do autobusu powinieneś mieć ze sobą bilet - może być w formie elektronicznej, natomiast część przewoźników wymaga biletu w formie papierowej.

Dodatkowo, podczas podróży zagranicznych powinieneś wziąć ze sobą paszport i dowód osobisty. W przypadku braku dokumentów uprawniających do podróży zagranicznej, przewoźnik ma pełne prawo odmówić wykonania usługi.

Ile czasu przed odjazdem powinieneś być na dworcu

Zapoznaj się z informacjami na bilecie - w pewnych przypadkach przewoźnik jasno określa ilość czasu przed rozpoczęciem kursu, w jakim powinieneś się pojawić.

W innych przypadkach zalecamy przybyć na miejsce odjazdu 30 minut przed rozpoczęciem kursu.

Address odjazdu, jak znaleźć autokar

Wszystkie informacje o połączeniu oraz dokładny adres wyjazdu, który przekazuje nam Przewoźnik, wskazane na stronie internetowej w rozkładzie przejazdów i zawsze są podane na bilecie.

Dodatkowe punkty orientacyjne czy geolokację zawsze można uściślić dzwoniąc pod numer kontaktowy do Przewoźnika, wskazanym w bilecie.

Czas odjazdu i przyjazdu

Na bilecie zawsze pokazujemy czas miejscowy, zgodny ze strefą czasową punktu, w którym się znajdujesz. Na przykład, jeżeli posiadasz bilet na trasie Warszawa - Mińsk, odjazd będzie według czasu warszawskiego, a przyjazd - według czasu w Mińsku.

Zalecamy zwracać szczególną uwagę na różnicę stref czasowych, jeśli planujesz podróżować z przesiadkami.