logo
Obsługa klienta
PL

FAQ

Zwrot biletu

Nieprawidłowe dane pasażera na bilecie

Edycja danych osobowych pasażerów oraz samodzielne nanoszenie poprawek nie jest jeszcze możliwe. Prosimy o staranne uzupełnianie danych przed dokonaniem płatności za bilet.

Jeśli dane zawarte na bilecie są błędne, mogą pojawić się problemy podczas wsiadania do pojazdu - przewoźnik może wówczas odmówić wykonania usługi.

Zalecamy dokonanie zwrotu biletu i ponowną rezerwację, używając poprawnych danych.

Zanim zdecydujesz się na dokonanie zwrotu, prosimy o zapoznanie się z warunkami zwrotów.

Jak dokonać zwrotu

Prześlij wniosek wchodząc na swoje konto i skorzystaj z zakładki “Moje konto”:

  • przejdź do sekcji “Moje konto”;
  • wybierz bilet lub bilety, które chcesz zwrócić i kliknij przycisk “Zwróć bilet”;
  • podaj prawidłowy powód zwrotu i potwierdź swoje zgłoszenie, klikając “Zwrot biletu”.

Twój zwrot zostanie rozpatrzony w ciągu maksymalnie 10 dni. Decyzję otrzymasz na swój adres e-mail, który został podany podczas składania zamówienia. Decyzja będzie dostępna również w zakładce “Moje konto” na stronie internetowej Busfor.

Jeśli z jakiegoś powodu sekcja “Moje konto” jest niedostępna, możesz przejść bezpośrednio do niej klikając w link, który otrzymałeś od nas mailowo na adres podany podczas składania zamówienia.

Jak zapoznać się z warunkami zwrotu

Zwrócona kwota jest uzależniona od indywidualnych warunków przewoźnika oraz od okresu czasu, jaki pozostał do wyjazdu.

Warunki zwrotu zostały szczegółowo opisane na stronie podczas procesu rezerwacji. Możesz znaleźć je również na dole biletu.

Przed przesłaniem prośby o zwrot, prosimy o dokładne zapoznanie się z warunkami zwrotów.

Twoje zgłoszenie otrzyma odpowiedź w ciągu maksymalnie 10 dni. Aktualny status Twojego zwrotu możesz sprawdzić, przechodząc do zakładki “Moje konto”.

Zmiana godziny lub daty przejazdu

Aktualnie nie ma możliwości zmiany czasu i daty podróży. Po dokonaniu opłaty, przeniesienie podróży na inny dzień, na inną godzinę lub zmiana miejsc nie będzie możliwa.

W większości przypadków, możesz dokonać zwrotu biletu przed wyjazdem i wybrać od początku bilety z nową datą, godziną i miejscami.

Przed dokonaniem zwrotu, pamiętaj aby zapoznać się z warunkami zwrotów, które zostały zawarte na bilecie.

Spóźnienie na autobus

W przypadku spóźnienia na przejazd, przeczytaj uważnie warunki zwrotu na Twoim bilecie. Niektórzy z naszych przewoźników udostępniają możliwość dokonania częściowego zwrotu w przypadku spóźnienia.

Jeśli jest to możliwe, postępuj zgodnie z informacjami z punktem “Jak dokonać zwrotu”

Odwołany przejazd lub problemy z przybyciem autobusu

W przypadku odwołania przejazdu, wcześniej otrzymasz od nas powiadomienie SMS na numer telefonu podany podczas składania zamówienia. Pamiętaj, żeby podać prawidłowy numer telefonu - w innym przypadku nie będziemy mogli Cię szybko powiadomić o zmianach.

Jeśli zjawisz się w miejscu odjazdu, a mimo to nie możesz znaleźć autobusu, skontaktuj się z przewoźnikiem pod numerem telefonu, który znajdziesz na bilecie. Prawdopodobnie autobus jeszcze się nie pojawił lub przystanek został zmieniony.

Pamiętaj, żeby w razie jakichkolwiek problemów dotyczących podróży skontaktować się niezwłocznie z obsługą klienta. Przesłana reklamacja otrzyma odpowiedź naszych specjalistów tak szybko, jak to możliwe.

Problemy w czasie podróży

Jeżeli napotkasz trudności w czasie podróży lub nie możesz wykorzystać swojego biletu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem swojego konta.

Pamiętaj, że możesz pozostawić reklamację, uzupełniając powód z kategorią “Inne” i szczegółowo opisać problem.

Nasze biuro obsługi klienta rozpatrzy Twoje zgłoszenie i przekaże Ci odpowiedź ze strony przewoźnika.