logo
Obsługa klienta
PL

FAQ

Zwrot biletu

Jak dokonać zwrotu

Prześlij wniosek wchodząc na swoje konto i skorzystaj z zakładki “Moje konto”:

  • przejdź do sekcji “Moje konto”;
  • wybierz bilet lub bilety, które chcesz zwrócić i kliknij przycisk “Zwróć bilet”;
  • podaj prawidłowy powód zwrotu i potwierdź swoje zgłoszenie, klikając “Zwrot biletu”.

Twój zwrot zostanie rozpatrzony w ciągu maksymalnie 10 dni. Decyzję otrzymasz na swój adres e-mail, który został podany podczas składania zamówienia. Decyzja będzie dostępna również w zakładce “Moje konto” na stronie internetowej Busfor.

Jeśli z jakiegoś powodu sekcja “Moje konto” jest niedostępna, możesz przejść bezpośrednio do niej klikając w link, który otrzymałeś od nas mailowo na adres podany podczas składania zamówienia.